dinsdag 17 december 2013

Hij plakt niet!



Tot mijn blijde verrassing zag ik bij een van mijn postzegeldealers dat ze de zilveren Troonwisseling postzegel voor aangetekende post weer (of nog) hadden!
Ik had al langere tijd een slachtoffer ontvanger voor deze zegel in gedachten, dus ik pakte gauw mijn pakketje in en spoedde me naar het betreffende postagentschap.

Eenmaal daar bleek het nog een hele toer om de verpakking te openen (zie sporen van de pogingen van de winkelier en mij in de rechter bovenhoek van de verpakking). Maar uiteindelijk lukte het de winkelier, met een rigoureuze knip met de schaar.
Toen deed zich het volgende probleem voor. De postzegel zou zelfklevend zijn. Dus het stickervelletje aan de achterkant verwijderd - en ik vermoedde al het ergste toen de postzegel niet zo goed aan mijn vinger bleef plakken als dat ik van de dierenpostzegels gewend ben.

En ja, of, om met Dorkus te spreken: "O, grok"!
Eenmaal op het pakket beland werd het duidelijk.
Hij plakt niet!



Gelukkig brengt plakband uitkomst.

2 opmerkingen:

lidia zei

En het pakket is aangekomen! Geen idee dat het voor mij bestemd was, maar dankje wel!

Heleen zei

Ja, ik moest het boek een keer kwijt aan jou, 't stond hier maar in de weg :-)
(euh, misschien zat jij er helemaal niet op te wachten... :-)

Sorry van die postzegel.. Plakband aan de voorzijde van een postzegel voelt als heiligschennis... Ik was nog bezig me af te vragen waar ik zo gauw lijm vandaan kon halen, voor de achterkant, toen ik tot mijn schrik zag dat de postagentschap-meneer al plakband op de voor-bovenrand aan 't plakken was!...

Heel erg bedankt voor jouw kaart, die kwam vandaag aan, geweldig leuk!