dinsdag 1 december 2009

Postcrossing

Een mooie manier om door de wereld te reizen zonder je stoel te verlaten (behalve dan even voor de brievenbus) ontdekte ik dankzij deze weblog van de heel creatieve blog-ster Lidia.
Nog geen maand na mijn ontdekking was ik zelf ineens 'Postcrosser'. En ben ik inmiddels meerder keren verrast door aardige kaarten uit verschillende werelddelen. Omgekeerd hoop ik ook de ontvangers blij gemaakt te hebben met een kaartje uit Nederland.

Voor uitleg, zie ook weer deze weblog.
Niet alles hoeft trouwens via de Postcrossing website te gaan.
Mijn bijna-naamgenoot Lena uit Wit-Rusland bood aan een kaartje terug te sturen, toen ze mijn postcross-kaart in haar brievenbus had gevonden.
En zie, nog geen week later een grappige kaart in mijn brievenbus, met een hele mooie quote nog ook:





"Geloof in je eigen kracht, het is 90% van je succes"!

2 opmerkingen:

lidia zei

Ha Heleen, wat leuk dat je nu ook een weblog hebt! Ik ga je zeker volgen.
En nog reclame voor mij gemaakt ook, leuk hoor.
Veel succes!

Heleen zei

Hee, Lidia, welkom! Leuk dat je hier ook bent!
W.b. 'reclame', je schrijft gewoon heel informatief :o)
(en maakt erg mooie kaarten!)